​​​​​​​​​​شرایط عودت:

شما با اعتماد به ما و اولین خریدتان از فروشگاه بانک موبایل، وارد لیست مشتریان ما خواهید شد و این سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.
با خرید از فروشگاه بانک موبایل، فقط قیمت‌های موجود بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و... را پرداخت نخواهید کرد .همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخوهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی (قیمت آخر) می‌باشد. البته ممکن است باتوجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده شود.
گوشی آنلاین، کالاهایی را برای عرضه انتخاب می‌کند که از نظر کیفیت در حد مطلوبی قرار داشته باشند، حتی اگر نام و برند آنها شناخته شده نباشد. تمامی کالاهای موجود در گوشی‌آنلاین، قبل از آنکه برای فروش عرضه شوند، از نظر کیفیت و کارایی محصول و همچنین اعتبار شرکت توزیع کننده‌ی آن، بررسی و کنترل می‌شوند.
 
مطالب فوق پیش نیازی بود برای دادن این ضمانت به شما:
ضمانت برگشت 100 % پول پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا 7 روز پس از خرید
(هفت روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار)
با شرایط زیر:
مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت بانک موبایل، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
·با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه، قیمت موبایل مشمول این بند نمی شود. حتی ممکن است قیمت ها هر ساعت تغییر کنند. قیمت برخی محصولات از جمله موبایل‌ها با سود ثابتی از جانب بانک موبایل عرضه می شوند اما ممکن است قیمت ارائه محصول توسط تامین کنندگان به بانک موبایل، در روز چندین بار تغییر کند.
در هنگام مقایسه قیمت‌های بانک موبایل، حتما به مشخصات محصول، گارانتی، لوازم جانبی و تعداد آنها و هدایای همراه محصول دقت فرمایید.
در صورت ادعای بانک موبایل به اصل و اورجینال بودن محصول، محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
در صورت داشتن گارانتی، ضمانت‌نامه محصول معتبر نباشد.(عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
کالای خریداری شده از مجموعه بانک موبایل، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ - دارای شرایط ذیل)
اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و بانک موبایل نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و بانک موبایل هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده، ندارد.
موارد فوق ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا 6 روزکاری زمان نیاز داشته باشد.
چنانچه بعد از بانک موبایل، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ باشد - دارای شرایط ذیل)
می بایست قبل از آنکه کالا توسط بانک موبایل برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن ... اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود. چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی بانک موبایل اطلاع دهید.  فقط کالاهایی قابل ارجاع هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید. کالاهای سالم فقط در صورت باز نشدن بسته بندی اصلی آنها، امکان عودت دارند. هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خریدار خواهد بود. بانک موبایل همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافتی از پیک یا پست) که بانک موبایل برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.
برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکت های مادر و یا ثبت در سیستم ها و سایت های شرکت های تولیدکننده به نام خریدار) و امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و بانک موبایل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش